一只喵勋爵

鞠南/迷宫/德能 爱好者
Addicted to You - Avicii、Audra Mae

这首歌是一年前在fanvid里听到的,虽然短但觉得很耐听。讲真,翻着歌词就觉得这前半段还挺符合我现在心声的……


I don't know just how it happened,

我也不明白为什么会发生这种事

I let down my guard.

我竟然放弃了我的警戒

Swore I'd never fall in love again but I fell hard.

发誓不再陷入恋情,却沦陷更胜以往

Guess I should have seen it coming,

大概我早就应该预料到会这样

Caught me by surprise.

猝不及防地被它追上

I wasn't looking where i was going,

从未注意过我所去往的方向

I fell into your eyes.

不知不觉间沉陷于你的眼中

You came into my crazy world,

你竟然进入了我的疯狂世界

Like a cool and cleansing grace.

如同凉爽而洁净的天赐恩典

Before I knew what hit me baby,

未及查明是什么击中了我

You were flowing though my veins.

那悄然流遍脉络的就是你

I'm addicted to you,

我已经对你上瘾

Hooked on your love,

深深沉迷于你的爱情

Like a powerful drug

它像强效毒品

I can't get enough of.

让我欲罢不能

Lost in your eyes,

沉溺于你的眼睛

Drowning in blue

如海的深蓝瞳色

I'm outta control,

已然失控

What can I do?

无能为力

I'm addicted to you!

因为我已经对你成瘾


When night blows in through the window,

当黑夜随风流入窗户

Dances 'round the room.

起舞在房间的每个角落

Got me hypnotized,

我被这份气氛催眠

I'm getting high on the perfume.

那香气让我如痴如醉

I couldn't live without you now,

我不能没有你

Oh, I know I'd go insane,

我知道我濒临疯狂

I wouldn't last one night alone baby,

即使独处一夜也无法做到

I couldn't stand the pain!

分离的痛苦我难以承受


I'm addicted to you!


评论
热度(6)
©一只喵勋爵 | Powered by LOFTER