一只喵勋爵

鞠南/迷宫/德能 爱好者
Release My Soul - Aimee Blackschleger

明明是小鸟生日我却翻了个罪恶王冠的歌是不是显得太不上心……

没办法因为实在懒得写生贺~累啊~


Oh Take a look in the mirror you look so sad

去镜中看一眼自己吧,你是如此形容悲怆

It's so cold like that winter market we used to go

天气寒冷如同我们往日共游的冬日集市

I don't cry anymore but I feel so hurt

我已不再流泪但伤痛一如往昔

So I don't need you to close to me

所以我不需要你近在咫尺

You don't hear me so you said

你没能听到我的心声所以你说出那样的话

I don't know why thing have changed since yesterday

不知为什么昨日起一切都突然改变

This could be love again

这大概就是第二次的爱情吧

All I need is you

我所需要的只是你一人

Comeback, I'm waiting, Anytime

回来吧,我会等着你,无论何时

The heavy rains come

此时暴雨倾盆而下

Still I miss days with you

我仍然怀念与你共度的点滴时光

I can't look into your face

我甚至不能再次看向你的脸庞

Oh Feeling blue and looking back again

我满怀忧伤,再次回忆往事

Please come back to me

只求你回到我身边


Oh Take a look in the mirror you look so sad

去镜中看一眼自己吧,你是如此形容悲怆

It's so cold like that winter market we used to go

天气寒冷如同我们往日共游的冬日集市

I don't cry anymore but I feel so hurt

我已不再流泪但伤痛一如往昔

So I don't need you to close to me

所以我不需要你近在咫尺

You don't hear me so you said

你没能听到我的心声所以你说出那样的话

I don't know why thing have changed since yesterday

不知为什么昨日起一切都突然改变

This could be love again

这大概就是第二次的爱情吧

All I need is you

我所需要的只是你一人

Comeback, I'm waiting, Anytime

回来吧,我会等着你,无论何时

The heavy rains come

此时暴雨倾盆而下

Still I miss days with you

我仍然怀念与你共度的点滴时光

I can't look into your face

我甚至不能再次看向你的脸庞

Oh Feeling blue and looking back again

我满怀忧伤,再次回忆往事

Please come back to me

只求你回到我身边


To stay with you always

想要一直与你在一起

You're the world to me, and dreaming on

对我而言你就是整个世界,是我永远的梦想

So you can take my sword for you

所以我愿为了你付出我的力量

oh How do you feel, so fine

你现在感觉怎么样了,应该还不错吧

You're the world to me, and dream on

你就是整个世界,是我永远的梦想

You stole my heart so long ago

许久之前你已经夺走了我的心

Oh I release my soul

So you hear my song



评论
热度(9)
©一只喵勋爵 | Powered by LOFTER