一只喵勋爵

鞠南/迷宫/德能 爱好者
No One Else Like You - Adam Levine

昨天录lost stars想起来这首歌,今天就翻了……

Is everything just right

偶尔想问问你的事情怎么样了

Don't want you thinking that I'm in a hurry

不想让你觉得我总在忙忙碌碌

I won't stay afraid

我不愿意就这样畏缩不前

I had this vision that has got me worried

想象着你可能被别人捷足先登我忧虑不已

'Cause everyone wants someone

无论谁都有心中憧憬之人

That's one cliché that's true

这话人尽皆知但确是真理

Except you I want no one

你之外我谁都不想要

Unless that someone's you

除非她和你一模一样

It looks like you

她看起来和你一样

Feels like you

抱起来触感和你一样

Smiles like you

笑容也和你一样

I want someone just like you

我想要的就是一个像你这样的人

True and through

虽然如此但是

Forever blue

我一直很忧郁

'Cause there's no one else like

因为并没有另外一个和你一样的人

I hope that you're not bad

我希望你近来一切还好

You always said you want a man of passion

你总是说你想要个充满激情的伴侣

I'm not the hottest left

这样看起来我就不是最合适的人选

There's more than likin' physical attraction

但爱情这种事可不仅仅是肉体的吸引

You got your special someone

你已经找到你的天命之人

Between me and you guess who

除了我之外你猜还能是谁

Been spending my whole life waiting

我之前的人生全都被用来等待

For someone just like you

一个像你这样的人

It looks like you

她看起来像你

It feels like you

肌肤的触感像你

It smiles like you

笑起来也像你

I need someone just like you

我想要就是一个像你这样的人

Love me true

她会真心地爱我

Forever blue

但我总是在忧郁

'Cause there's no one else like

因为我找不到一个像你这样的人

I want you in my heart

我想要你停留在我心里

I see you in my dreams

我在梦中看到你

I know I make you mad

我这样任性要让你发脾气了

As crazy as it seems

我就是像看起来那么疯狂

Just you, yes you

就是你,是的是你

I need someone just like you

我想要一个你这样的人

Love me true

真心地爱着我

Forever blue

我的忧伤

'Cause there's no one else

因为找不到一个像你这样的人

There's no one else

没有其他人

There's no one else

没有其他人

There's no one else

没有其他人

There's no one else

没有其他人

There's no one else

没有其他人

There's no one else

没有其他人

I need your help

想要你来救救我

'Cause you're so far

因为你我之间相距太远

You're so far

触及不到

'Cause you're so far

因为你是如此遥不可及

You're so far

冷若冰霜

'Cause you're so far

因为你是如此遥不可及

'Cause you're so far

因为你是如此遥不可及

'Cause you're so far

因为你是如此遥不可及

You're so far

You're so far

评论(2)
热度(2)
©一只喵勋爵 | Powered by LOFTER